Deja mamă a șase copii la doar 41 de ani, Anca Serea continuă să arate superb și profită din plin de asta. Numeroasele nașteri dublate de epuizarea din carieră i-au adus probleme de sănătate și cu toate că soțul său, Adi Sînă spune că și-ar mai dori copii, este greu de crezut că ea ar mai face față.
Anca Serea a fost nevoită să renunțe și la contractul cu Prima TV, unde era prezentatoare și a ales să-și deschidă propriul business online, dar și să se promoveze ca influencer. Spre deosebire de alte vedete, prețul ei nu este atât de piperat.
Sursele ShowBlitz.ro au dezvăluit că pentru a fi prezentă la un eveniment de lansare a unui produs și a posta ulterior pe Instagram, ea ar cere în jur de 1100-1500 de euro, spre deosebire de Adelina Pestruțu care ajunge la aproximativ 5.000 de euro pentru același serviciu.
Anca Serea încearcă din răsputeri să facă bani din business-ul său, dar nu prea reușește. Împreună cu soțul său, Adi Sână și-au deschis un magazin online bioas și vând produse precum creme sau vopseluri de păr considerate bio.
Fanii acuză, însă că cei doi practică prețuri mai mari pe site-ul respectiv decât pe eMAG sau alt agregator similar.
„Este foarte buna vopseaua, dar nu inteleg de ce pretul este mai mare pe site-ul Bioas decat la pe alte site-uri(emag,dr green,etc..).Nu ar trebui sa fie mai ieftina totusi?”, i-a scris o fană, dar Anca Serea nu a răspuns.
În prezent, aceasta nu mai este angrenată în niciun proiect mare și face eforturi să-și pornească afacerea, care nu i-a adus prea multe satisfacții până acum. Dar un motiv ar putea fi și cel de mai sus, strategia de preț.