Dacă ai cont la Raiffeisen Bank, atunci ar fi bine să fii la curent cu aceste ultime atenționări, pentru că toți clienții din România sunt vizați și riscă să rămână fără bani pe card. Acest lucru se aplică și în cazul altor bănci.
Problema fraudelor persistă și tocmai din acest motiv, clienții băncii Raiffeisen Bank ar fi bine să știe ce au de făcut. Hackerii folosesc noi metode, unele mai complexe, deci să aflăm cum le putem evita.
Cea mai recentă metodă de fraudă prin care mulți clienți Raiffeisen Bank au trecut este practic un mesaj prin care aceștia sunt păcăliți că cineva ar fi încercat să se conecteze pe contul lor.
Mai apoi, victimelor li se cere fie să confirme că ei sunt în spatele acelei tentative de conectare, fie să își reseteze parolă prin intermediul unui website, cel al hackerilor.
Ce se întâmplă după ce oferim datele personale? Hackerii le colectează, iar mai apoi sunt folosite pentru a ne fi accesate conturile. În cel mai rău caz, rămânem fără bani pe card, pentru că acesta este și scopul acestor fraude.
Tocmai din acest motiv, cei de la Raiffeisen Bank au emis un avertisment și fac apel la clienți să nu răspundă la astfel de mailuri și să verifice bine sursa înainte, indiferent de ce scrie în mesajul respectiv.
În general, fraudele sunt desfășurate de pe servere din afară României, deci nu există control asupra lor, mai transmit reprezentanții băncii.
De asemenea, Raiffeisen Bank le reamintește clienților săi că nu poate nici să recupereze totdeauna banii care sunt furați de către hackeri în atacurile de acest gen.
Astfel, singurul pe care îl putem face este să fim foarte atenți la ceea ce se întâmplă și să evităm să ajungem într-o astfel de situație, pentru că evident, nimeni nu își dorește să rămână fără bani pe card.