LIDL este unul dintre cei mai de renume retaileri din Europa. Atât clienții din România, cât și din alte țări aleg să își facă cele mai multe cumpărături acolo. După ultima descoperire însă, lucrurile s-ar putea schimba.
Magazinele LIDL sunt prezente atât în Germania, România, Franța, dar și în Marea Britanie. Nu de puține ori s-a întâmplat ca anumiți clienți să aibă parte și de neplăceri.
O femeie spre exemplu a fost șocată în momentul în care a achiziționat o salată verde. Aceasta a contactat LIDL chiar pe Facebook pentru a cere câteva lămuriri după descoperirea făcută.
Presa din Germania scrie că femeia a găsit un melc, în salata ei, ia acest lucru nu i-a convenit deloc.
”Dragă echipă de la Lidl Germania, tocmai mă pregăteam să pregătesc o salată, slavă Domnului că am văzut acest mic prieten plimbându-se confortabil în prânzul meu.”, scrie clienta referindu-se la ceea ce a descoperit în punga ei de salată, și anume un melc.
Aceasta a publicat și două imagini, în care se poate observa cum un melc se târăște în ambalajul respectiv de plastic și de asemenea, a făcut un apel la retailer, ca de acum să își informeze clienții cu privire la ”posibilii musafiri”, din anumite produse.
”Dacă l-aș fi observat în timp ce mestecam, aici ar fi izbucnit apocalipsa…Data viitoare, notați că produsul poate conține urme de melci”, a mai adăugat ea.
Reclamația nu a fost însă un semnal de alarmă pentru clienți. Unii s-au amuzat copios la postarea femeii, în timp ce alții au spus că grijile ar fi fost mai mari dacă melcul ar fi fost mort, însă având în vedere că trăiește, înseamnă că salata este delicioasă.
Nu este clar însă dacă cei de la LIDL s-au conformat sau nu după plângerea femeii. În general, retailerul acționează rapid în astfel de situații și nu de puține ori s-a întâmplat să retragă anumite produse de pe piață.