ENEL vine cu un anunț de ultimă oră pentru toți clienții săi. Dacă ești client ENEL și nu ai citit bine contractul, ar fi bine să știi ce obligații ai.
ENEL România îi anunță pe clienți că au niște obligații atunci când vine vorba de contractul lor. Astfel, ar fi bin să le cunoști și tu în cazul în care vei ajunge vreodată într-o astfel de situație. Este vorba despre Avizul Tehnic de Racordare.
Acesta reprezintă practic un document scris, valabil doar pentru nu anumit amplasament. El este emis de către operatorul de rețea, doar la cererea unui consumator.
Ce obligații au mai departe utilizatorii rețelelor electrice? În primul rând să solicite avizul tehnic, ora actualizarea acestuia, în funcție de situație.
Acest document trebuie solicitat înainte de începerea executării instalației de utilizare care urmează să fie racordată la rețeaua electrică, ori, în funcție de caz, modificarea celei deja existente.
Drept urmare, dacă ești client ENEL și te afli în această situație, cel mai bine ar fi să ții cont de obligația pe care o ai, astfel încât să nu ajungi într-o situație deosebită.
Să nu uităm că cei de la ENEL sunt atenți la nevoile clienților, drept urmare, constant vin cu anunțuri de interes care le sunt folositoare acestora.
„Avizul Tehnic de Racordare constituie avizul scris, valabil numai pentru un anumit amplasament, care se emite de către operatorul de rețea la cererea unui consumator, asupra posibilităților și condițiilor de racordare la rețeaua electrică.
Utilizatorii rețelelor electrice au obligația solicitării avizului tehnic de racordare sau a actualizării acestuia, după caz, înainte de a începe executarea instalației de utilizare care urmează să fie racordată la rețeaua electrică, respectiv modificarea celei existente”, se arată în anunțul pe care l-au transmis reprezentanții ENEL România.