Dacă ești client DIGI RCS-RDS, atunci trebuie să știi câte ceva despre operatorul tău de telefonie, internet și cablu, iar lucrurile arată cât se poate de bine.
În primul rând, spre deosebire de Vodafone sau Orange, care sunt de multă vreme în România, DIGI RCS-RDS are cele mai mici prețuri când vine vorba de internet, cablu, sau telefonie mobilă.
Acesta este și motivul pentru care numărul celor care își postează numerele la DIGI RCS-RDS este într-o continuă creștere. Asta o spun chiar cifrele centralizate.
În 2021, peste un milion de numere fixe și mobile au fost mutate din altă rețea către DIGI RCS-RDS, iar anul trecut s-a întâmplat același lucru, numărul fiind de 1,3 milioane în total.
Ce înseamnă asta? Practic de la 1,105 milioane de numere portate în 2021, creștere a fost cu aproximativ 21% în 2022, până la 1,337 milioane.
La capitolul clienți, din 2021 și până acum lucrurile au mers mai bine ca oricând pentru cei de la DIGI RCS-RDS. Dacă ne uităm doar la telefonie mobilă, compania a reușit să atragă din alte rețele de telefonie nu mai puțin 754.833 de clienți, respectiv 60,1% (53,5% în 2021, 43,2% în 2020 și 39,2% în 2019) din totalul acestora.
Raportat la anul 2021, cifrele au crescut cu aproximativ 34,3%. Cu alte cuvinte, la acea vreme, doar 561.953 de români au trecut în curtea Digi RCS RDS de la Vodafone și Orange.
Ce s-a întâmplat cu ceilalți doi operatori? Pe locul trei a coborât Orange România, care până recent era liderul pieței de profil. Din păcate, compania nu a atras anul trecut decât 149.361 clienți, față de 152.939 în 2021 și 125.633 în 2020.
Cât despre zona de telefonie fixă, în acest caz, numărul portărilor a urcat cu 47,7% în 2022, până la 81.020, de la 54.871 în 2021 și 71.667 în 2020.
Evident, și pe acest segment de piață, lider a fost Digi RCS RDS, la fel ca în ultimii trei ani, cu 26.259 clienți atrași, comparativ cu 30.117 în 2021 și 34.014 în 2020.