ENGIE, dar și ENEL încearcă să fie aproape de clienții săi, în special în această perioadă extrem de dificilă. Tocmai din acest motiv, ar fi bine să cunoaștem ultima notificare transmisă de furnizorul de energie electrică și gaze.
Dacă vrei să ai un control rapid asupra serviciilor oferite de cei de la ENGIE, nu trebuie să faci altceva decât să îți instalezi aplicația pe care operatorul o pune la dispoziție.
Vorbim despre aplicația MyENGIE, care poate fi instalată atât pe tabletă, cât și pe telefon și care vine cu o mulțime de beneficii, așa că merită efortul. Același lucru se întâmplă și în MyEnel.
Aplicația poate fi instalată atât pe telefoanele cu Android, cât și pe cele cu sistem IOS și oferă clientului posibilitatea de a plăti facturile într-un mod cât se poate de sigur și rapid.
Mai mult de atât, aplicația oferă securitate pentru plățile făcute de către noi folosindu-ne cardurile bancare, ceea ce este foarte important, având în vedere atacurile care tot au loc în ultima perioadă când vine vorb de astfel de plăți.
Iar asta nu este tot, pentru că cei de la ENGIE România mai vin și cu o promoție specială de care clienții trebuie să știe. Practic, se oferă premii pentru clienții care își activează factură electronică, așa că mai bine vă grăbiți, pentru că perioada este una limitată.
”MyENGIE este mereu cu ține! Din aplicație poți plăți, în același timp, toate facturile de energie, iar, la final, poți salva datele cardului tău. Astfel, la următoarea plată nu va mai fi nevoie să le completezi încă o dată. Despre asta și despre multe alte avantaje ale noului cont de client și noii aplicații mobile, aici!
Dacă ți-ai creat acest cont în perioada 9 noiembrie 2022 – 28 februarie 2023 și ai factură pe e-mail activă, te poți înscrie pe website și poți căștiga premii electrizante”, se arată în informarea transmisă de cei de la ENGIE.