Clienții ENEL trebuie să ia la cunoștință cele mai recente anunțuri făcute de către această companie, mai ales că este vorba despre facturile lor.
ENEL a făcut noi anunțuri despre care orice client trebuie să știe. În primul rând, compania a anunțat că orice client poate cere verificarea contorului la electricitate.
Acest lucru se poate face din platforma MyEnel, acolo unde există o secțiune speciale pentru solicitarea rapidă a unei astfel de intervenții.
Este important acest anunț deoarece un contor care nu este reglat corect ne poate crește facturile la energie electrică.
”Din contul MyEnel, secţiunea Administrare contract -> Verificarea contorului (contorul nu are afișaj, indexul este blocat etc.) ne poţi transmite un mesaj cu cererea ta de verificare. De asemenea, pentru această solicitare ne poţi contacta telefonic la Info Enel 021 9977, apel cu tarif normal”, anunță ENEL.
De asemenea, marele distribuitor de energie electrică și gaze a informat și despre contribuția pentru cogenerare de înaltă eficiență.
Aceasta reprezintă suma pe care fiecare consumator de energie electrică o plătește lunar pentru promovarea și dezvoltarea producerii de energie în sistem de cogenerare de înaltă eficiență.
Scopul acesteia este ce a crește eficiența energetică și de a îmbunătăți securitatea alimentării cu energie în România.
”Contribuția pentru cogenerarea de înaltă eficiență reprezintă o sumă datorată lunar de fiecare consumator de energie electrică, pentru promovarea și dezvoltarea producerii de energie în sistem de cogenerare de înaltă eficiență, în scopul creșterii eficienței energetice și al îmbunătățirii securității alimentării cu energie, pe piața de energie din România”, anunță compania.