Lidl dă lovitura cu un produs pe care toți se vor înghesui să îl cumpere. Lanțul de supermarketuri vine cu o ofertă de nerefuzat și a decis să „exploateze” imaginea a doi dintre protagoniștii filmului „House of Gucci”, Lady Gaga și Adam Driver, pentru a-și face publicitate și a vinde noile sale pulovere de Crăciun.
Deși imaginea este editată digital, un fotomontaj atât de evident făcut încât i-a înnebunit literalmente pe fani, lanțul de supermarketuri german a decis să facă reclamă noului produs la care fanii, într-un fel, se așteptau deja. După frenezia creată cu șosetele și pantofii sport Lidl în timpul verii, lanțul de magazine revine în forță cu acest nou produs, continuând să-și consolideze poziția pe piața articolelor de acest fel.
Cumpărătorii înfocați pot avea parte de noul produs pentru un preț de doar 12 euro, adică aproape 60 de lei. Multinaționala a mai anunțat că pentru fiecare pulover de Crăciun achiziționat, va dona o liră către organizația caritabilă britanică NSPCC, fondată pentru a proteja copiii care trăiesc în situații familiale dificile.
Produsul este disponibil deja în magazinele din Irlanda din 6 decembrie, conform unei reclame de pe Facebook, dar momentan, nu se știe dacă va fi disponibil și în România.
În imagine apare Lady Gaga în posterul pentru filmul „House of Gucci”, în timp ce actorul Adam Driver poartă un pulover marca Lidl.
Este cel de-al doilea pulover de Crăciun marca Lidl, după cel lansat anul trecut, care a costat doar 7,99 lire sterline, adică aproximativ 45 de lei.
De altfel, nu este prima dată când Lidl creează produse originale, fie ele articole de îmbrăcămintea sau încălțăminte, produse sub marca proprie, și acestea fac senzație. Pentru cine nu-și aduce aminte pantofii sport creați de Lidl s-au epuizat în magazine instant și au apărut pe site-uri de comerț electronic, precum Ebay la prețuri cuprinse între 200 și 300 de lire sterline.