Raiffeisen Bank aduce vești proaste clienților. O adevărată revoltă a fost declanșată după ultimul anunț făcut de instituția bancară din România.
Dacă stăm să ne uităm în urmă, au existat mai multe episoade în care anumite servicii de oferite de cei de la Raiffeisen Bank care nu au funcționat în anumite intervale de timp din ultima lună.
Clienții s-au revoltat, având în vedere că aveau de făcut numeroase operațiuni. Se pare însă că lucrurile se vor repeta și de această dată. Banca anunță că unele tranzacții nu vor mai putea fi realizate.
Cu alte cuvinte, conform anunțului făcut de Raiffeisen Bank, în perioada 11 mai 2023, ora 23:00 și 12 mai 2023, ora 02:00, vor fi efectuate o serie de lucrări de mentenanță.
Acestea vizează tranzacțiile la bancomatele multifunctionale, MFM, cu cardurile de debit si credit, RaiPay, sistemul Smart Market, SmartToken, dar și Raiffeisen Online pentru persoane fizice, sau juridice.
Lucrurile se vor redresa de abia din 12 mai, de la ora 02.00, anunță banca. Drept urmare, clienții care vor întâmpina dificultăți în accesarea anumitor servicii ar fi bine să țină cont de acest anunț.
Astfel, dacă mai aveți lucruri de rezolvat prin aplicația Raiffeisen Bank ori la bancomate, mai bine vă grăbiți, având în vedere că în doar câteva ore vor începe respective lucrări de mentenanță.
Sursa citată mai precizează și că Raiffeisen Smart Mobile pentru persoane fizice și juridice, Smart Business, Noul Raiffeisen Online IMM, OpenBanking (AISP/PISP/CISP), Call Center *2000, dar si Ana, consultantul virtual *2000, vor fi de asemenea afectate în intervalul orar menționat anterior.
Anunțul băncii a stârnit o adevărată revoltă din nou, în mediul online. Asta în condițiile în care un lucru similar s-a mai întâmplat și săptămâna trecută. Iar pentru că unele persoane depind de aplicațiile de internet banking, un astfel de anunț s-ar putea să le încurce destul de tare.