Românii care vor să renunțe la ENEL și să se mute la Hidroelectrica trebuie să știe următoarele informații importante. Este necesar de reținut că procesul nu este deloc unul greu.
Românii care vor să treacă de la un furnizor de energie electrică la altul trebuie să știe câteva lucruri importante. Reprezentanții companiei spun că indexul la Hidroelectrica se poate transmite prin două modalități, prima dintre ele find prin intermediul platformei https://client.hidroelectrica.ro/autocitire.
”Vă recomand să trimiteţi indexul folosind platforma web, deoarece veţi primi şi un email de confirmare că indexul a fost transmis cu succes, email care poate să fie folosit ca şi dovadă în cazul în care doriţi să ridicaţi o sesizare la Hidroelectrica”, arată reprezentanții companiei.
O altă metodă prin care se poate transmite indexul este prin intermediul numărului de telefon 0800 800359, număr ce poate fi sunat numai din România. După ce sunăm la acest număr trebuie să introducem codul locului de consum format din 12 cifre, apoi apăsăm tasta #, apoi introducem indexul.
”Pentru comunicarea indexului folosind varianta telefonică, aveți nevoie de codul locului de consum pe care îl găsiţi pe a doua pagină a facturii Hidroelectrica.
Pentru comunicarea indexului folosind varianta telefonică, aveți nevoie de codul locului de consum pe care îl găsiţi pe a doua pagină a facturii Hidroelectrica.
Vă recomand să apelaţi call centerul fie dimineaţa la prima oră, fie mai pe seară (după ora 19). Dacă obţineţi codul, e destul de uşor şi rapid de transmis indexul la telefon”, mai spun reprezentanții.
Cei care vor să treacă de la ENEL la Hidroelectrica trebuie să mai știe că CNP-ul nu trebuie introdus de mai multe ori dacă emailul cu linkul nu a venit, ” deoarece o să primiţi emailul cu o întârziere de câteva ore, iar atunci linkul este deja expirat. De obicei emailul ajunge în câteva secunde. În situaţia în care nu primiţi emailul, mai bine încercaţi în următoarea zi lucrătoare sau folosind varianta telefonică”.
De asemenea, reprezentanții Hidroelectrica mai spun că persoanele care au contor inteligent nu trebuie să mai trimită indexul deoarece ”ca şi pe timpul când eraţi la vechiul furnizor, contorul d-voastră vă este citit de la distanţă de către distribuitorul d-voastră care comunica indexul celor de la Hidroelectrica”.
Reprezentanții Hidroelectrica au venit cu mai multe recomandări pentru clienți dar și pentru cei care vor să devină clienți ai companiei de la ENEL sau din altă parte.
”Când comunicaţi indexul trebuie să o faceţi fără cifrele de 0 (zero) afişate în faţa indexului. De exemplu, dacă pe afisajul contorului vă apare 00010860, trebuie să declaraţi 10860.
Când comunicaţi indexul trebuie să o faceţi fără cifrele de 0 (zero) afişate în faţa indexului. De exemplu, dacă pe afisajul contorului vă apare 00010860, trebuie să declaraţi 10860.
Dacă aveţi curent monofazat, trebuie să comunicaţi indexul (numărul) afişat de contorul d-voastră, atunci când vă este afişat codul OBIS 1.8.0
Cei cărora NU le-a intrat încă în vigoare contractul cu Hidroelectrica, adică cei care primiţi mesajul „Nu puteţi comunica indexul online deoarece nu a fost identificat un contract activ pentru CNP furnizat”, aşadar pentru că încă NU sunteţi client Hidroelectrica, NU trebuie să trimiteţi indexul la Hidroelectrica.
În prezent, istoricul citirilor NU se poate vedea pe platforma web Hidroelectrica, însă îl puteţi vedea pe platformele distribuitorilor. De asemenea istoricul îl puteţi reconstitui, dacă vă uitaţi pe email-urile de confirmare pe care le primiţi atunci când comunicaţi indexul folosind platforma web.
Dacă aveţi mai multe locuri de consum pe acelaşi CNP, puteţi trimite indexul pentru fiecare dintre acestea de pe platforma web Hidroelectrica.
Cei care doriţi să modificaţi convenţia de consum pe care aţi trimis-o când aţi făcut contractul cu Hidroelectrica, o puteţi face ridicând o sesizare la linkul de mai jos: https://client.hidroelectrica.ro/reclamatii.
ÎI încurajez pe toţi să trimiteţi indexul lună de lună, astfel încât facturarea să reflecte cât mai fidel consumul realizat, dar şi ca să evitaţi eventuale probleme cu estimările puse de către furnizorul/distribuitorul d-voastră.
PS. Personal optez pentru trimiterea indexului prin platforma web, ceea ce vă recomand şi vouă. Simplu şi rapid, nu?!”, este mesajul transmis de administratorul grupului.